Kaganpasa20 benim 38.günde kanamam kesildi. Ama ilk 20 gün çok fazla geldi. Sonraki günler bazen az bazen çok geldi. Gün içerisindeki kanaman dolu dolu 2 pedi geçmiyorsa sıkıntı olmaz demişti doktorum. Geçerse bi doktora görün bence. Ben kanamam süresince kan hapı kullandım. 40 gün kontrolüne muhakkak git, dikişlerine ve yumurtalıklarına baktır, enfeksiyon olmadığından emin ol.