Beybisii_ küçükken kardeşimin vardı biz 2-3 sene baktık başta küçük tatlı oluyorlar ama bizimki son zamanlarında kuzu kadar olmuştu yemle beslemek yetyordu sebze meyve bizden çok yiyordu kardeşimle pazara gidip lahana yapraklarını pırasa saplarını istiyorduk atılacak olan bir pazarcı bizi yoksul sanmıştı 😂 dişileri regli oluyor erkek olmasına dikkat edin ve her şeyinizi kemirecek hazırlıklı olun biz güzel havalarda balkonda bırakıyorduk yüksek duvarlıydı balkonumuz balkonun fayanslarını bile delmişti internet telefon kablosunu koltukların kırlentlerini kemirmişti evde arkadaşım da bakıyordu onunki sadece ev içindeydi ve çişini kakasını eve yaptığı için çok kokuyordu ama bizimki balkona yapıyordu hep de aynı yere yapıyordu gidere yakın gider olduğu için annem sürekli deterjanlı suyla yıkıyordu balkonu ve balkondan içeri alırken hayvanın patilerini siliyordu