Beybisii_ yıllarca tavşan baktım 😂 aşırı kemirgenler öncelikle onu söylemeliyim en son baktığım tavşandan bahsediyim isterseniz kapalı baykonda bakıyordum gün içinde 4-5 kere yerini temizler silerdim yazın bigün arayla nerdeyse hergün duşunu aldırıyordum tüylerini tarar kırptırındım 2 buçuk sene benimle kaldı bildiğiniz köpek gibiydi tuvaletini yerine yapar açıktığında buzdolabının önünde bekler onu sevmem için ellerimi yalayıp kafasını avuçuma falan koyuyodu bi süre beraber uyuduğumuz bile olmuştu beni kıskanırdı biri yanıma geldi saldırırdı kızarsa eğer ısırırdı yada kablo kemirirdi ve ne versek yerdi tavuk döner yediğini biliyorum 😂 ilgilendiğiniz sürece sorun olmaz ama küzük çocuğunuz varsa yanlış hareketinde ısırabilir tırnaklarını kesmeniz gerek yırtabilir ve birden ani seslerde saldırma yapabilir yada korkudan öleblid olabilir