balli_cilek Dedektifgadget ya evet ama bizimki sevemedi tekrar tekrar somonda verip tiksindirmekistemedim bide bunu deneyeyim olmazsa palamuta geçerim oda olmazsa. Sırayla bütün balık çeşitlerini artık 😂 yoksa da möllers balık yağı son seçenek 😂
Seryy_ Meri-Mel bizde genelde kendimize kızartır yada fırına atarız ama:) babaannemden biliyorum o hastalığından dolayı böyle yaparak yerdi 😌
3kedili2bebekli balli_cilek ister kızartın ister fırına atın mısır unuyla güzel oluyor mantık aynı hamsi mantığı ama göğsünde bir küçük kemiği var youtubeden bakın temizlenmesine çok dikkat etmelisiniz balıkçılar onu temizlemiyor
balli_cilek 3kedili2bebekli ya evet bende yedirirken tabağına koymadan iyice. Temizlerim acaba mısır unlu sert olur mu
cLearQueen balli_cilek olur olur hatta aralara sebze de koyabilirsin patates havuc sogan cok guzel olur kendiniz de yiyin 😁
NatashaRomanoff balli_cilek istavrit çok kılçıklı olur ızgara tavan varsa onda yap. Kılçıkları ısıya gelecek şekilde.
3kedili2bebekli balli_cilek normal unla karıştırınca olmuyor tabi çok kizartmayin yani kurutmayin yağlı bir balık zaten yumuşacık oluyor
NatashaRomanoff balli_cilek yağını az koyup kılçıklar kızaracak kadar kızartırsan olabilir. Büyük gördüklerini temizler verirsin zaten küçüklerimde zararı olmaz ama çok dikkat et cidden istavrit kılçığı ince ince batar ağıza
cLearQueen balli_cilek icine koydugun sebzeden bile yedirsen kâr benim anam hamsiden bile buğulama yapar yapılıyo yani
balli_cilek cLearQueen doğru diyorsun patates havuç soğanda koyayım ay sade atıcaktım iyi ki söyledin valla