Mehmetyagiz_ tospikannesi_ merhaba eşim bugün veni vidiye gitti muayene olmaya damla veriyoruz işlem sonrası demiş ama ilacı kan alıp onu ayrıştırıp damla yapıyolarmış bunu kullanacaksın demişler o şekilde miydi sizinde
Mehmetyagiz_ _muzikutusuu merhaba eşim bugün veni vidiye gitti muayene olmaya damla veriyoruz işlem sonrası demiş ama ilacı kan alıp onu ayrıştırıp damla yapıyolarmış bunu kullanacaksın demişler o şekilde miydi sizinde
_muzikutusuu Mehmetyagiz_ yok benim öyle olmamıştı 3 adet damla kullandım işlem sonrası isimlerini hatırlamıyorum biri antibiyotikli yakan bi damlaydı maxidex ti adı sanırım