susamtanem_ hiç bir yer telefonlara taksit yapamıyor kanunen yasak. Sadece ticari kartlara maksimum 4le sınırlı olmak üzere taksit yapılıyor. Benim kendi üzerime şirketim var ve şirketim adına buiesness kartım var o karta taksitle aldım mesela telefon vade farksız ama şartlar çok katı ancak vatandan telefon kredisi ile alabilirsiniz ama yüzde 4 küsür 5 gibi ek bir ödeme yapıyorsunuz 3e bölünüyor ve aydan aya bankaya ödüyorsunuz