Kuzeymomss ben kullanıyorum çocuğuma 6 aydır ve gerçekten faydasını görüyoruz hastalık belirtisi bitene kadar veriyorum ilk 3 gün sabah akşam veriyorum sonra günde 1 sefer veriyorum ve ardından hindistan cevizi yağı verin her gün çocuğunuza bağırsakları onarır