Oğlum 3 yaşında yaklaşık 2 aydır sürekli ateşi çıkıyor. 2 hafta iyiyse diğer hafta mutlaka ateşi çıkıyor 38 39 arası. Doktorda götürdük , muayene etti ve viral hastalıklar olduğu için normal olduğunu söyledi. Oğlum yakın zaman da influenza da atlattı çünkü. Oğlum çok seçici herşeyi yemez o yüzden bu zamana kadar hiç sarımsak kürünü denememiştim. Sanki yine hasta olacak gibi, babası da hasta çünkü. Bir deneyeyim sarımsak kürünü dedim ve yedi. Halsizlik vs yok ama sanki ateşi çıkacak gibi ve burnu tıkanık gibi. Şimdi ben bu kürü nasıl vermem gerekiyor ? Sayfa da hastalık belirtisi olduğunda her gün 2 3 çay kaşığı veriyorum yazmış ama ben oğluma 1 tatlı kaşığı veriyorum, çünkü 1 çay kaşığı alırsa başka almaz. Bu hastalık belirtileri kaybolana kadar mı her gün vermem gerekiyor ? Kullananlar siz nasıl veriyorsunuz ?