55eren55 canım bende bütün kremler var hametan sudokrem bepantol hepsini kullandım.Zeytinyağı sür dediler sürdüm.Prima bebek bezi kullanıyordum pure olanı ondan memnundum ama pahalı olduğu için prima premium care aldık maalesef ondan sonra pişik başladı . Sürekli altını temiz bezle sildim her seferinde yıkadım hiç ıslak mendil kullanmadım temizleme pamukları aldım ıslatıp sildim.Bazende altını yıkadım.En son hametan işe yaramaya başladı .Sonra teyzem molfix al dedi ilk baş çok ucuz o kadar da değil dedim.En son dayanamadım aldım denicem dedim baktım pişiği geçti hatta bayağı iyi durumda devam ettim. 3 aylık çoçuğum şu an ve bir buçuk aydır artık molfix kullanıyorum bize prima gelmedi maalesef.Ama sana tavsiyem bir dene bir şey kaybetmezsin pişik olacağını zannetmiyorum ama hametanla geçirdik herkesin önerisi de o yönde oldu .