55eren55 Kızlar ne yaptımsa pişiği geçiremedim sudocrem sürdüm bepantol sürdüm lansinoh sürdüm vazelin sürdüm geçmiyor Allah geçmiyor yardımcı olur musunuz
Havvanurr 55eren55 hametan var dışı mavi olan değil ama sarı olanı almanız gerekir hemde ucuz bir ürün kesinlikle çok iyi pişik tedavisinde. Çok geçmiş olsun
YDE 55eren55 ben bübchenin pişik kremini kullanıyorum tek sürümde geçiriyor. Hem de doğal içerikli her bezinden sonra az az da olsa sürüyorum. Çok memnunum
55eren55 Havvanurr teşekkür ederim canım daha çok küçük olduğu için hametan kullanmak istememiştim madem etkili kullanayım
Bravewomen Zeytinyagi tavada isitin bir kucuk bir kavanoza koyun her alt acmada altini temizledikten sonra kurulayin sonra pamugu zeytinyagina batirip pisik olan bolgeye koyun oylece bezleyin. Her alt acmada yapin ertesi gune yari yariya fark ediyor. Biz oyle kurtulduk 👍🏻
Gizemabc 55eren55 bebegim dogdugu gun 5 kez kaka yapmisti ve alti tamamen pismisti. Mustelanin pisik kremini kullandik, hoop pisik gecti. Tavsiye ederim
Havvanurr ankarahanimefendisi mavi renkte olanı büyükler için uçuk tedavisinde falan kullanıyorlar genelde Bebekler için olanı sarı bende arkadaşımın tavsiyesi ile aldım yanlışlıkla mavi almıştım fayda etmedi sarısını aldım 2 güne iyileştirdi elhamdulillah
Huzmee Neler denemedim ki ben , sezeryan olduğum için antibiyotik kullandım kızım mahvoldu pişikten.En pahalı kremleri denedik olmadı.Arko krem kullan bana dua ediceksin
SenaBetul 55eren55 canım hametan var çok etkili yani ben sürekli kullanıyorum çok iyi geliyor eğer geçmiyorsa zeytinyagiyla masaj yap
Gndgd33 55eren55 canim cok sey kullanmak da azdirir bezini degistir islak mendil kullanma ve ilik su ile yika kesinlikle pudra kullanma benim onerim kuru tut ve yikadiktan sonra sz tereyağı sür hakiki tereyağı ama