Evime yün sokmuyorum. İstanbuldayım zaten evim sıcacık. Ne eşim ne ben çok sıcak sevmiyoruz. Yün bakımı aşırı zor ve zahmetli bir şey evlenirken kayınvalidem bir sürü yatak yorgan vermek istedi almadım.
Oğluma yorgan kullanmıyorum zaten uyku tulumu ile yatıyor. Eşim ve benim beraber yattığımız yorganımız %100 pamuk. Evimizdeki tüm yastıklarda aynı şekilde pamuk. Evlenirken iyi para verip almıştım ama her kuruşu helal olsun incecik ve çok hafif bi yorgan kaynanam bunda yatılmaz üşürsünüz donarsınız falan diye illa yün yorgan vermek istemişti dediğim gibi ben eve sokmadım. Ben 46 kiloyum yorgan benle aynı kiloda evde toz olacak fazla yorgan yatak asl istemem zaten bazam da yok. Kalabalık eşya sevmediğim için baza bile almadım karyolam var yatak odamda. Her kış ortalama 4 ay kullanırım sonra kuru temizlemeye veririm incecik hafif bi yorgan sonrada katlar kaldırır kışım yine aynı şeyi yaparım. Yastıklarında keyfime göre bazen onlarıda kuru temizlemeye veriyorum bazen gönlüm tutarsa kendim açıp havalandırıyorum kılıflarını yıkayıp dolduruyorum. Pamuk hem çok sağlıklı hem alerjen değil hem hafif çok memnunum