Hayallerhayatolsa Siz kullanırsınız kullanmasınız bilem ben yaz kış kaldırmam . Kaç senede bir yorgan dökülüyor. Ben her sene yıkatıyorum. Dökmek gerekiyormu ? Yapan var mı?
Feyzosumunannesi Hayallerhayatolsa 4 yıllık evliyim 1 kış yorgan kullandik. 3 yıldır battaniye kullanıyoruz
pogacayanaginannesi Hayallerhayatolsa kışın battaniye yazın hiçbir şey ötmüyorum çok sıcak patlıyor insan
Hayallerhayatolsa goldengate ben elyafla çok terliyorum çocuklarda çok az kullanıyorum çok sıcaklarda
Feyzosumunannesi Hayallerhayatolsa Kız doğal gaz açık ya çocuk olunca malum sıcak oluyor,eşim battaniye ile bile sicaklıyorum diyor. Bide Mersinde yaşıyoruz 😀
Hayallerhayatolsa Feyzosumunannesi ooo Mersin’de olsak biz hiç üstümizü örtmek sanırım Burası soğuk iklim
Orenda_ Hayallerhayatolsa Kışın yorgan oki ama yazın no no no😄 Ben sadece havalandıyorum o kadar tekrar ne döküp saçacam kız
Hayallerhayatolsa Orenda_ önceden annelerimiz dökerdi çocukken hatırlıyorum Acaba dökmek gerekiyor mu yapan varmı diye merak ettim
deryaren Hayallerhayatolsa bende yün yorgancıyım çok severim senede 1 kere yorgancıya veriyorum yastık yorganımı cırpıyolar tekrar doldurup dikip veriyorlar 😇
Hayallerhayatolsa deryaren oo senede mi sanki erken geldi bana 5 senede yaptıranlar var bende hepsini vermem bu sene yorgancıya çok pahalımı acaba
deryaren Hayallerhayatolsa ben annemden öyle gördüm annem senede 1 kere yastik yorgan cırptırır kaldırırdı yastığın tanesini 100 liradan yorganımıda 400 liraya cırptı
sarmaliklahana Hayallerhayatolsa Bende yün yorgan seviyorum kullanıyorum ama temizleyemem gereken benımde var. Bulamıyorum yapacak kişi. Şöyle güzelce yıkayıp havalndırıp çırpacak sonra kılıfını dikecek tertemiz olacak mis gibi ama yok. Parası neyse vereyim diyorum bulamıyorum 😟 Normalde her sene havalandırması gerekiyor evet 🫣
Hayallerhayatolsa sarmaliklahana bulundunız şehirde vardır belki çarşısında bizim burda var ama çok az kaldı yorgancılar