beyzzsenturkk_ likeli tamam benim bulduğum da aynıymış teşekkür ederim mağazada numarasını bulursam deneteyim yarın
Betelgeuse_ beyzzsenturkk_ adidas ayak numaraları tablosu var ordan bakıp emin olabilirsiniz çocuğunuzun ayak santimetresine hangi numara daha iyi uyar diye 🙂
forumgurmesi beyzzsenturkk_ flo dan aldık oraya bakabilirsin inteenet sitesinde daha uygun oluyor hatta mağazadan :)
beyzzsenturkk_ forumgurmesi floda hiç görmedim dünde baktım aslında çok dar bez ayakkabılar vardı bide sitesinden bakayım o zaman mağazadakiler hosuma gitmedi🥲
-kizimkaraca- Merhaba biz ikinci resimde ortadaki beyaz kenarı sedefli olanı yeni aldık o kadar hafif ve rahat ki ve ışık her değdiğinde kenardaki bantların rengi değişiyor çok güzeller 🥰
beyzzsenturkk_ -kizimkaraca- nerden aldınız acaba🫶🏻 kızımı su an 23 numara sıkıyor ama bu ayakkabılarda ne alıcam bilemedim 24 de uctan bosluk kalıyor 23 alsam tam oluyor ama 1 ay sonra olur mu olmaz mı bilemedim buçuklu alsam ne kadar kullanır onu da bilemedim
-kizimkaraca- beyzzsenturkk_ Biz adidasın kendi sitesinden aldık daha önce 22 giyiliyordu şimdi 23 aldık çok uzun süredir 22ydi artık tam ayakkabının ucuna değmeye başlayınca 23 e geçtik oda bir tık büyük gibi ama yapacak bir şey yok 🥰