24 numarası kalmamış üstte ki ayakkabının türkiyede genelinde yok ama ona benzer bir şey bulmak istiyorum eğer öneriniz varsa, yoksa da altta ki ayakkabının kırmızını almayı düşünüyorum çünkü kalıpları büyük şu an kızım 23 giyiyor türkiye genelinde hiç bir mağazada 23 numarası maalesef yok. sizce ne yapmalıyım hepsini çok beğendim iki pembeninde numarası ve stoğu yok kırmızının sormadım ama muhtemelen vardır onu mu alsam yoksa başka ayakkabı öneriniz var mı? bu arada altta ki ayakkabının tabanına aşık oldum öyle böyle değil çok güzel çok rahat çok hafif o yüzden aşırı aklımı çeldi

