ummukerem bana da ilk çocukta kaynanam şu içme yemek yeme vs diye diretti . Tabi ben de bilmiyorum uyguladım sıcak içme soğuk içme . Yeni doğum yapmışsın yoğurt yeme için güverir dediler .
Bir gün eşimin yengesi bizde yemekteyız sen de ye diyor kadın ben yok yenge emzirmeyim annem böyle böyle dedi .
Yenge de doğulu çok tatlı şivesiyle hahhh Perihan biz tarlada yemeği bulmuşuz emzirirken yenmezdi kalmış dedi kaynanama kızdı . Ye kızım ben hep yerdim dedi 😅
Komşumda gelinine emzirdiği süre boyunca sıcak bir şey içirmedi kahve çay vs emzirirken değil çocuk memeyş bırakana kadar yani 1,5 yaşına kadar hep soğuk içti garibim . Ağzı yanarmış çocuğun diye anlatsakta yanlış olduğunu anlamadı