Bnmde bebegim 66 günlük kilo alımı çok güzel dedi doktor. Mama veriyorum ama şöyle bazı günler sütümün azaldığını hissediyordum 1-2 kere mak bazen haftada bir verdiğim bile oluyordu. 2 ay aşısından. Sonra çok huysuzlandı gündüzleri mememi çok zor alıyor bi kaç dk emip bırakıyo ama emmeden sonra huysuz degil neseli uyyoda fakat bez sayısı kısmen azalsada çişin miktarı bnce azaldı endişe ettim doymuyor susuz kalıyor die sizcee ??