Kızımın bez sayısı azaldı gibi bu aralar ek gıda ve meme şeklinde besleniyor ama günde 3 bez falan değişiyorum kakalı bez saymazsam kaç olması gerekiyor bu aylarda yine önceki gibi 5 çişli bez olması mı gerekiyor bilen varsa yardımcı olabilir mi acaba sütüm mü az doymuyo mu diye düşünmeye başladım