SuMisalii eylulbebesi_ bizde de kuruluk ve döküntü yapmıştı dalin. Bırakınca geçti sık sık da vücudunu nemlendiriyorum.
eylulbebesi_ EsilaMiracAyazEren_Moms bu bilgiyi daha yeni öğrendiğim için değiştiricem valla dalinin masum sanardın
SuMisalii eylulbebesi_ dalini bırakın mutlaka bazı çocuklara iyi gelmiyor maalesef. Hele ki cildi birde hassas ise tetiklemiştir mutlaka.
Ruzgarguluu eylulbebesi_ bizimde sarımsı lekeler cikiyor kaş üstü ve alnında acaba odamı mantar sarımsımı sizinde