eylulbebesi_ Kızlar Dalin şampuan ve sabun kullananınız var mı oğlumun vücudunda mantarlar oluşuyo neyden olduğunu da anlayamıyoruz Doktorlar krem veriyo sadece ama geçmiyo nerdeyse vücudunun her yerinde var biri Dalin kullanmayın o yapıyo dedi yaşayan var mı
mondecaidensecmeler eylulbebesi_ hem sabununu hem sampuanini kullanıyorum hiç öyle bişey yaşamadık çocuktan çocuğa gore degisiyor demekki başka markaya geçin olmadı
Omeraslan eylulbebesi_ Dalin yapıyor. Hassas cildi varsa bebeğinizin Dalin daha çok kurutuyor ve döküntü yapıyor. Mustela ecowell incia gibi temiz içerikli olanları tercih edebilirsiniz
imaddesi eylulbebesi_ bizde de karnında küçük bi egzama gibi bi döküntü oldu. Kremle düzeldi. Unibaby den daline geçmiştik
incisare1 eylulbebesi_ bizim kızın da boynunda koltuk altlarında genelde hava almayan yerleri kızarıyor ve kötü koku yapıyor. Görüntü olarak pişik gibi ama doktor mantar dedi krem verdi. Ben de dalin sabun vücuduna kullanıyorum acaba ondan mı oluyor çok şaşkınım 🙄
eylulbebesi_ mondecaidensecmeler teşekkür ederim anlayamıyorum artık yaa bide uni baby deniyim o zaman
damlaasel_ Bizdede aynı durum oldu döküntüler oluyordu vücudunda dalın kullanıyorduk doktora götürdum dalın johsnson’s baby bu markaları kullanmayın dırek atın ıcerıklerı temız degıl demıstı Mustela onerdı şu an bır sıkıntı yok
SevimliHayaletCasper eylulbebesi_ dalini ben eve sokmuyorum bebekler için hic uygun değil. Temiz içerikli kullanın
eylulbebesi_ SevimliHayaletCasper salak gibi bunu hiç araştırmamıştım yaa ben dalini bebekler için uygun sanıyodum 🥺🤦🏻♀️
Busbus03 eylulbebesi_ bende alerjik olarak yaşadım hep dalinle yıkardım bebekken hep vücudu kızarırdı derdim herhalde duştan oluyo sonradan anladım dalinden göz çevresi vücudu hafif kızarık oluyordu değiştirdim sonra hepsini
momsipek eylulbebesi_ dalin saçta konak da yapıyor maalesef her bebekte değil ama içeriğinde parfüm ve renklendirici varmış bu yüzden arkadaşıma mustela önerdi doktor kendim de doğumdan itibaren sebamed kullanıyorum onda da bir sıkıntı yaşamadım . Kokulu şeylerden uzak durun mümkün olduğunca 🙏
eylulbebesi_ momsipek konakta mı ondan oluyo bende diyom konak niye geçmiyo Allah’ım ne kadar salaklık yapmışım 😒
momsipek eylulbebesi_ öyle olur bazen acemilik :( bundan sonra dikkat edin madem baktınız düzelmiyor yine doktora gidin
EsilaMiracAyazEren_Moms eylulbebesi_ bütün çocuklarıma dalin kullandım çokta memnunum ama her çocuğun yapısı farklı ondan olabilir. Şampuanını değiştirmeyi denediniz mi ??
eylulbebesi_ EsilaMiracAyazEren_Moms bu bilgiyi daha yeni öğrendiğim için değiştiricem valla dalinin masum sanardın