adasmummy pogacayanaginannesi yok kullanmadım her altını açtığımda orayı sağdan soldan tutup gerdirdim açılıyor zaten orası hemen
adasmummy pogacayanaginannesi korkma bacım bi şey yok onda yapamam dersen krem al madem. Benim doktor elinle aç dedi krem bile vermemişti 😂
Pirasalipuding forumgurmesi merhaba nasıl bi yapışıklıktı benim kızımın iç dudakları kenarlara yapışık sanki önceden yoktu elimle açayımmı ki acaba canını acıtırım diye korkuyorum 11 aylık kızım
birkizbirannee pogacayanaginannesi biz de 2 yaş kontrolünde fark ettik. Cerrahiye yöneltti 2 gün sonraya randevu buldum ama o 2 gün bana geçmedi korktum keserlermi diye hiç bişey olmadı krem sürdü açtı 1 saniye ağladı kızım sonra 5 gün boyunca günde 1 kere krem sürdüm şükür geçti yapısıklık yok artık korkma yani boşuna telaş yapma
miabel9 Benim kızımda da var doktoru elinle masaj yaparak aç dedi bende acır mı dedim acır dedi kıyamıyorum şu an. Nasıl yapcam bilmiyorum