Kızlar bugün 5 ay kontörlüne gittik kızımın vajinasında kırmızılık vardı enfeksiyondur diye düşünüyordum ama doktor bakınca vajina yapışıklığı var biraz dedi krem yazdı 5 gün kullan geçmezse getir çocuk cerrahisine yönlendireceğim dedi aranızda yaşayan yada bilgi sahibi olan var mı korktum ben baya 🥹