Esra2808 Çok geçmiş olsun. Benim oğluma da 5 buçuk aylıkken test yapıldı . Yumurta ve badem alerjisi çıktı. Yanağında, kafasında, ensesinde egzama vardı. Yanında birkaç şikayetimiz daha vardı ama bizim. Ben diyetteyim yumurta ve badem diyetindeyim. Doktorumuz dermatop ve coresatin pembe vermişti. Dermotop kullanınca geçiyordu bırakınca geri geliyordu. Tamamen bıraktım sürmedim. Coresatin pembe sürdüm bolca. Kaşımaktan kanatiyordu. Battaniyesi kan oluyordu. Sudocrem ve coresatin dönüşümlü sürüyorum en azından eski alevlenmesi yok. Arada tekrar kızarır, kaşınır sürerim. Eline eldiven takıyorum yoksa tırmalıyor. Zor gerçekten . Inşallah şifa bulur yavrularımız.