Esra2808 ooo 4aylikken ayni benim kizimda boyle olmustu. Cildiyeye goturdum kortizonlu krem verdi ve 5 gun kullan birak dedi. 3 gun kullandim gecti. Suan 18 aylik hala emziriyorum Ama vucudunda arada bi cikiyordu krem suruyordum geciyordu. 1 aydir cogaldi ve ne yaptiysam gecmedi. Sarimsak domates cikolata tursu limon aci baharatlar tuketilmemesi gerektigini polar yunlu battaniyler yunlu halilar evde olan toz uzerine de yunlu giysiler giydirmeyin daha da kabariyor. Suan sadece penye giydiriyorum. Mustelanin sampuanini anladim durunun granul sabununu aldim kiyafetleri yikamak icin. Ve iki gunde bir banyo yaptirip saf zeytinyag ile cildini nemlendiriyorum biraz azalir gibi oldu ama gecmicek gibi duruyo. Yarin tekrar doktora goturucem. Gecmis olan cok zor.