Cevriye_cevriye geçmiş olsun, dudaklarda değil mi şişlik.Eğer öyleyse be büyükse acı hissi veriyorsa oturup kalkmana engel olmaya başlamışsa o bartolin kistidir arkadaşım. İnternetten bak bi fotoğraflara. Benim bi 10 sene önce oldu bazen ara ara olur. Ameliyat diyen de oluyor kadın doğumcularda iltihabı şırınga ile çekende. Antibiyotik veriyor doktor geçmezse şırınga ile çeker. Ben ameliyat olmadım tekrarlama olasılığı oluyor diye. Bitkisel çözüm böğürtlen kökü bana çok iyi geldi bi bak da yazarsın yanıtlarım bartolin kistiyse.