Günaydın kızlar, traş olmuştum 1-2 gün sonra vajinamda bir sivilce gibi bişi çıktı ve bugün 3 cü günü geçeceğine şişiyor başına gelen varmı bugün arayıp randevu alacağım ilthap felan kapabilir korkuyorum, rahatsız ediyor beni yürümem zor oturmam zor. Aramızda hiç başına gelen varmı nasıl geçiyor doktorlar ne uyğuluyor geçmesi için ilk defa böyle birşey geldi başıma.