CheriBlossom zeynebinannesii28 anladim dedigim gibi bir bilgim yok aklima gelen bir fikri paylastim ben ozel aliyorum dvit belki ondan olabilir diye aklima geldi belki bilgisi olan gorur ustte kalsin🌸 insallah cabucak normale doner degerleri gecmis olsun🙏🏻
zeynebinannesii28 yagizemirsmom d vitamini ölçümü devlette yapılmıyor daha demişti doktor bize o yüzden özele gitmiştik bizde
ttrl CheriBlossom ben dışardan özel aşdığım ama doktorun yazdığı damlayı kullanmama rapmen böyle oldu her bünye farklıdır çocuklara d vit çok dikkatli kullanılmalı bunu anladım doktorların her dediğini yapıypruz sonra başımıza gelenler
aselkussum zeynebinannesii28 merhaba üzerinden epey geçmiş ama kaç ayda düştü değerleriniz düştükten sonra tekrar kullanmaya başladınız mi
zeynebinannesii28 aselkussum tekrardan yüksek çıktıktan 1 ay sonra gitmiştik başka bi hastaneye orda normal çıkmıştı değeri, evde olan şişe bittikten sonra daha kullanma demişti doktor daha sonra da kontrole götürmedim, sizin çocuğunuzda da mı oldu geçmiş olsun
aselkussum zeynebinannesii28 evet ama bizim 3 ay oldu bırakalı acaba düşmüşmudur merak ettim biraz güçsüzlesti çünkü ona bağladım bende demiri falanda düşük hepsi düşükse ondan mı halsiz acaba diye
aselkussum zeynebinannesii28 teşekkür ederim tekrar bı kontrol baktracagim inşallah geçen ay çok gittik hastalıktan dolayı çok korktu biraz unutsun diye bekliyorum