zeynebinannesii28 Merhaba anneler, 28 martta kızımın tahlil sonucunda D vitamini 120 çıkmıştı dün ise tekrardan kontrole gittiğimde 126 ya çıkmıştı bu sürede D vitamini kullanmadım şuan ise 7 aylık oldu, aranızda aynı şeyi yaşayan var mı nasıl geçirdiniz
zeynebinannesii28 zeynebinannesii28 buraya da illaki görümcemle kavga ettik eltim kaynımı aldattı kocamı yakaladım kaynanamla birbirimize girdik tarzı dedikodu mu yazmamız gerekiyor sizlerin cevap yazması için
alpo1309 zeynebinannesii28 merhaba aynı durumu yaşadım oğlumda 1 yaşındayken bizimkisi 300 küsurdu aşırı yüksek olduğu kemik kırıkları bile oluşabileceği söylendi hemen kestik d vitaminini böbreklerin problem yaratabilecek için hemen böbrek usg çekildi çok şükür bi problem yoktu serum verildi 2 gün arayla d vit fazlalığını idrarla atması sağlandı onun haricinde bişey yapmadık 3 ay sonra kontrole gittiğimizde değerleri normale dönmüştü çok geçmiş olsun
yagizemirsmom zeynebinannesii28 bizimde dvit 60 çıkmıştı doktor fazla dedi verme dedi 1 yaşındaydı o zaman bir süre vermedim şimdi 16 aylık yavaştan başladım henüz tahlil yaptırmadım o yüzden bir şey diyemiyorum
zeynebinannesii28 zeynebinannesii28 beneğimle ilgili sağlık sorunu paylaştım ama hiç kimse önemseyipte cevap yazmamış
gmzshn zeynebinannesii28 evet hep öyle yapıyorlar aynı şeyi çoğu kez bende diyorum. Hiç d vitamini kullanmadınız mı ?
[silindi] zeynebinannesii28 sağlık sorunlarına yorum gelmez pek çünkü bilgi ve çoğunlukla tecrübe gerektiren bir durum. Mesela benim başıma hiç gelmedi D vitamini yüksekliği. Nadir bir durum gibi. Yaşayan varsa üste çıkartın postu biri yazar zaten
ayseeeciik25 Bilgim yok canım benim oğlanda da d vit 28 düşük d vit de veriyorum ama yükselmemiş bende bunu merak ediyorum
zeynebinannesii28 ayseeeciik25 Giresun’da yaşıyorum normalde bizimde düşük olması lazım yüksek çıkıyor
gmzshn Kullanırken acaba dozunu fazla mı verdiniz ? Bi fıs yerine 2 fıs veya 3 damla yerine daha fazla damla mı verdiniz doktor ne dedi
zeynebinannesii28 gmzshn sağlık ocağında 3 damla dediler öyle yapıyodum ki bazı günleri unutuyordum bile
zeynebinannesii28 alpo1309 bizde iki aydır doktor takipte haftaya tekrar bakacağız inşallah düzelmiştir
zeynebinannesii28 yagizemirsmom geçmiş olsun, ilk tahlili devlet hastanesinde yaptık sonraki kontrolü özelde yaptır burda yapılmaz dedi özele gittik sizde de öyle mi oldu
ttrl zeynebinannesii28 bende aynı3 damla veriyodum kızım prematüre dpğdı 34 haftalık 3 aylık 120 çıktı böbreklerinde kalsiyum birikmiş😞 şu an vermiyorum doktor limonlu su ver dedi onuda kusuyor reflüsü var zaten napsam bilemiyorum
yagizemirsmom zeynebinannesii28 bizde ilk tahlili devlette yaptık ama ondan sonra yaptırmadım henüz tahlil
zeynebinannesii28 yagizemirsmom d vitamini ölçümü devlette yapılmıyor daha demişti doktor bize o yüzden özele gitmiştik bizde
CheriBlossom zeynebinannesii28 bir bilgim yok ama kullandiginiz dvit markasindan falan olabilir mi aklima bir tek bu geldi