elaannes pinar2222 doktor biraz daha abartsın nörolojik muayene filan her bebeğin mizacı farklıdır elbet güler
pinar2222 Tugcebb yok özellikle sordum başka bir bulgunuz var mı diye yok dedi sadece gülmesi gerekiyordu her şeyi değerlendirelim dedi
pinar2222 suhedaaaaa İnşallah öyledir. Bende nöroloji doktoru aradım şuan gelmenize gerek yok bekleyin dedi. Ama her gün bekliyorum işte
pinar2222 Hala kahkaha atmıyor gülüşleri arttı sadece ama göz kordinasyonu dönmesi vs çok iyi olduğu için şuan bir sıkıntı yok dediler
pinar2222 7 aylık olduk. 6,5 aylıkken başladı ama hala çok bir kahkaha değil 😂 kızım güleç olmayacak kanısına vardık diğer gelişim basamakları iyi ilerliyor şükür 🌸