Hemanjiomluminik merhaba canım oğlum 13 aylık onda var . Doğuştan hepsi 3 yerinde alnında yani saç bitiminde ,elinde ve göbeğinde biz 4 aylıkken şuruba başladık. Kalp ilacı ama korkulacak bişey yok tesadüfen bulunmuş iyi geldiği öyle demişti doktor . Gerçekten faydasını gördüm . Önce kardiyolojiye yönlendiriyorlar . Onlar onaylayınca ilaca başlanıyor dozunu doktor ayarlıyor kilo başına. Hastanede gözetim altında veriliyor bazı hastaneler 2-3 gün yatış yapıyor bizimki 3 saat gözlem altında tutuldu. Yan etki çok nadir yapıyormuş kalp atış hızında anormallik yada şeker düşmesi gibi. 8. Ayımızda ilaç kesildi hem artık kendi kendine geçme dönemi geldiği için hemde bizde 3 ay bi fiziksel olarak gerilik yaşandı ilaç yapabiliyormuş . Elindekini rengi soldu. Göbeğindeki gitti bile. Alnındaki şişti indi rengide soldu ama ilacı bıraktıktan sonra tekrar hafif kzıarmaya başladı doktor şişmez artık dedi ve şişmesi Allah’tan saçı kapatıyor. Bazı durumlarda kanama oluyormuş ben yaşamadım hiç. Zoe duruyormuş kanama . Bi yere çarparsa yada yolarsa kendi felan. Bende ve eşimdede varmış bizimkiler kendi kendine geçmiş. Korkulacak bişey değil yani. Görünen yerde olduğu için biz ilaç kullandık . İleride psikolojik olarka etkilenmesin diye. Çocuklar malum çok acımasız .