Benim oğlumun kafasında var hemanjiyom. Batın ve transfontanel Ultrason baktırdık temiz çıktı, çocuk hematolojiye gittik ,doktor 2 yaşına kadar büyür sonra büyüme durur ve küçülmeye başlar dedi. Ama biz büyümesini istemeyiz hem kozmetik açıdan hem de kanama vs durumları için dedi. O yüzden göz damlası kullanmaya başladık (timosol) , büyümesi dursun diye. Eğer işe yaramazsa dideral başlarız dedi. Facebook’ta bir grup var hemanjiyomlu çilek kardeşler diye oraya da bakabilirsiniz, fikir olur.