Sura_e valla ben de çalışacağım mecbur ama asla kaynanama bırakamam çocuğumu. Sıkıntı burada eşimde annesi ile pek ala aramı bulabilir istemediğim şeyleri söyleyebilir. Ben söylediğimde kaç çocuk doğurdun oluyor. Doktor dedi deyince onlar çocuk mi büyütmüş oluyor sadece kaynanam büyütmüş zaten çocuk. Bi de diyor ki benim çocuklar hiç durmazdı gece gündüz. E böyle yaptıysan gazdan ağrıdan açıdan normal yani durmamaları. Eşime söylüyorum şöyle diye yok anneme güvenmiyor musun oluyor ya da kendi annen olsa bi şey demezsin oluyor. Bebeği doktora götürelim diyorum ateşi yok ki diyor. Zorla Bebeği doktora götürüyoruz doktor ve hemşireler söylüyor artık 1000 kere söyler bunu diye homurdanıyor hastaneden çıkıyoruz nerden belli inek sütünden olduğu diyor. Çılgınlar gibi gözüm döndü gerçekten. Anasını savunmak için evladını bile gözü görmüyor. Kaldı ki ben düşman değilim ailesine bana karşı korunmasına ihtiyacı yok sadece evladıma yanlış bi şey yapılmasını istemiyorum. Kalkıp kaynanamı öldürmüyorum ama onun da torunu gelip ilgilenmesini istedim çünkü cidden doğum süreci çok çok zordu be toparlanamadım tüm dikişlerim açıldı çok çok fazla kan kaybettim doktor 6 aya anca toparlar kan değerin sürekli kan ilacı kullanacaksın dedi. Zaten doğum öncesi doğum zamanı problemlerimiz vardı evladım için deyip duruyordum. Tuttum kolumdan götürdüm adliyeye yazdırdım dilekçe. Olmuyor yani ben evladımın derdindeyim o saçma sapan yarış derdinde. Baktı ben ciddiyim pişmanım keşke yapmasaydım keşke anneme söyleseydim evladımın bu haline ben de üzülüyorum ben bundan sonra izin vermem annemle anneni yarıştırdım ego yaptım bebeği düşünemedim falan filan bi dünya söz. Şu an bile boşanmasan baz geçmiş değilim tek hata hakkı bile yok artık bende. Diyeceğim o ki kaynanalar da anne belki kötü niyetli değiller ama ben anneme çok rahat onu benim bebeğime yapamazsın anne rızam yok diyorum ve annem beni terslemiyor. Ama kaynanalar ister istemez ben daha bilgiliyim derdine düşüp bizi hesaba almıyorlar sanırım. Bu durumda da ya eşler arayı bulacak ya sen çok ters yapıp kalp kıracaksın ya boşanacaksın ya da katil olacaksın. En azından benim seçeneklerim bunlardı. Biz de kaynana olacağız da iNŞALLAH anlayışlı insanlar oluruz ne diyeyim.