Ozlem33 bebek senin sorumluluk senin bu dönemde 1 yaş sonrası bile inek sütü önerilmiyor keza yaşında girdikten sonra bile sulandırarak veriliyor, inek sütü ağır bağırsaklarda bu sindirim için uygun değil artı ağır bir reaksiyona sebep olabilirdi, Rabbim bebeğini sana bağışlasın..
ister kayınvaliden ister annen olsun o kırılmasın bu üzülmesin deme, bebeğin söz konusu birşey olduktan sonra iş işten geçer en çok sana olur. Kayınvaliden ben şu kadar çocuk büyüttüm derse tamam o zaman ben de kendi çocuğumu büyüteyim, dersin. İnsanlar iyilik yaparsa hak sahibi görür kendini ondan bebeğini gece onun yanında bırakacak kadar teslim etmemelisin..
bebeğin anneye ihtiyacı var, senin kokuna gün içinde seni dinlendirebilirler ama bebeğin yeri annesinin yanıdır.
14 aylık bebeğim kolik, gaz, alerji, reflü gece de hala en az 10 kere kalkıyor ve Doğumdan 1 hafta sonrasında kimse yoktu yanımda.. bak sana ne güzel destek oluyorlar onlar yemek yapsın, evi derlesinler, bebeğin gazını çıkarsınlar ama bebeğinle ilgili şeyleri sonraki adaptasyon süreci için senin üstlenmen ideal olan...
Rabbim evladını sana bağışlasın...