bsrkdan Ben 3 pompa aldım biri bebebao biri lansinoh elektrikli biri mochi giyilebilir olan son ikisini 2 gün kullandım hiç memnum kalmadım ama bebebao çok iyi topluyordu öneririm👌🏻
berilinannesiii bsrkdan mochi hoşuma gidiyordu görünüş olarak yorumları falanda güzel şaşırdım öyle demenize bebebaonunda güzel yorumları gerçi
bsrkdan berilinannesiii bende memnun kalırım diye düşünmüştüm ama hiç toplamadı bende ve çok acıttı canımı onla sağım yapıyordum çıkmıyordu bebebao çok güzel topluyor
nilaykara berilinannesiii evet benimki kablolu benden önce kuzenim kullandı 1 yıl kadar 4 aydır da ben kullanıyorum maşallahı var bebeklerimizin çenesiyle uyumluymuş gerçekten son damlasına kadar çekiyor çok memnunum
berilinannesiii nilaykara bende bir arkadaşımdan aldım 2 gündür falan kullanıyorum ama çekimi az gibi mi yoksa benim sütüm az diye mi öyle sanıyorum anlayamadm
nilaykara berilinannesiii Çekimi az değildir yani ya pompanın içindeki beyaz yer bozuktur ondandır ama çekimi az olduğunu düşünmüyorum son damlasına kadar getiriyor
berilinannesiii nilaykara bozuk olduğunu düşünmüyorum ya arkadaşımda çok kullanmamış çünkü bebeği emdiği için
nilaykara berilinannesiii Göğsünüze başlığı uymuyor olabilir ben çok memnunum çevremde kullanan arkadaşlarım var onlarda çok memnun tabi tercih sizin
nilaykara berilinannesiii Olabilir mesela benim başlığı göğüs kısmıma gelen yer 25 Mm uygun elimde bide 22 mm var o uymuyor
Pirasalipuding berilinannesiii ben lansinoh kullandım çekim gücü falan çok iyiydi ama priz başında beklemek zorundaydım o yüzden eller serbest alın daha kullanışlı olur
minnakkofte berilinannesiii mamajoo 5 yıl önce almıştım çok memnunum ikinci kızım bir ara emmeyi bıraktı o zaman e bebekten giyilebilir aldım memnun kalmadım çekiş gücü çok az geldi tam bosaltmadi göğüs ucu da uymadı zaten flanşla falan ugrasamadim kaldırdım mamajoo 10-15 dakikada tam bosaltiyordu
symsymsym berilinannesiii ben Philips markasinin elektiriklisini almıştım. Cok memnun kaldım. Sıfırı inanılmaz pahaliydi gittim ikinci elden uyguna aldım. Süt değecek olan parçaları sifir aldım geri kalanini da sirkeli suda kaynattim tertemiz kullandım.