Dygosmn1 aselim0142 lütfen doktora danisak kullanın . Evet bende kullanıyorum ama doktor eşliğinde bu mamalar kalorili ve yağlı mamalar . Tahlil yaptırın belki bı vitamini eksiktir . Şuan 13 aylık 8.9 erkek bebeğim