aselim0142 bende henüz tam anlamıyla kesemedim doktor 8 de uyku öncesi ve en son 12 de ver dedi ben suan 1 gibi veriyoeum bazen 3 gibi verdiğim de oluyor her uyandıgunda direk vermiyorum emzik veriyorum geri uyuyor ama bazen uyumuyor illa o mamayı istiyor o esnada veriyordum ama şimdi onun yerine uyumazsa su vermeyi düşünüyorum su vererekte bu süreci bitirdiklerini duymuştum. Zaten her uyandığında vermediğim için biraz daha az uyanıyor eskiye göre normalde sabah 5 6 da bile mama içerdi simdi en son 1 gibi içiyor onu da 12 ye cekicem