busra_basturk öncelikle bebeğinize maşallah sağlıkla büyüsün ama acaba biseykere yorum yapmadan önce bu konuda yeterince bilgim var mı diye sorgulama mi yapsak kadın zaten kilo konusunda endişeli ve gelişim geriliği diyosunuz hangi doktora sorarsanız sorun alması gerekrn kiloyu alt sınırdan tamamlamış bu bebeğiniz ayrıca boy kilo gelişim değil büyümedir. Gelişim basamakları daha başkadır.sizin bebeğiniz çok aldığı için bu bebeğimiz geri kalmış olmuyo ilk ay dışında hep 500 gram aldı bebeğim gelişimi gayet yerinde hareketli bı bebek biraz zayıf yaşıtlarına göre sadece büyüme olarak geriden geliyor ancak persentilde normal Aralıkta . İyi niyetle yazdinix belki ama o yollardan geçen biri olarak iştemeden uzrbilirsiniz karşınızdaki insanı hemde yanlış bilgiylr