Bence normal, her bebek her çocuk aynı olmuyor benim kızım da hep zayıftı diğer bebeklere göre ama en az hasta olan bebekti, kilonun sağlıkla doğru orantılı olmadığını düşünüyorum evet olması gerektiği kadar olmalı tabi ki ama diğerlerine göre az diye bu size kötü hissettirmesin sağlıklı ise ve sınırın altında değilse hiç dert etmeyin, sevgiyle 🌺