ZeydsMom
Suluk pratik oluyor.
Susadıgında ici dolu oldugu icin hemen veriyorsun. Suluklada icse olur bardaklada.
Suan benim kız 2,5 yasında. Hala evde sulugunda su olur kendisi alır icer diye ama benden istediginde bardakla veriyorum. Parka falan cıkarken zaten suluk alıyoruz