nilozka Tosbikkiz sizin yorumunuzu okuyunca şimdi denedim ve talep alındı. Yoğunluk yavaştan azalıyor galiba 😌
biranneningunluguuuu Mayıs ayında 2. Çocuğuma doğum yapacağım , asgari ücretli sigortalı calisiyorum özel sektörde bende bu yardımdan faydalanabilir miyim? 2. Çocukta 1.500₺ 60 ay boyunca diyor, aydınlatırsanız sevinirim :)
aselikra21x Eymen_2809bbulut Bilgisayar varsa opera var e devlet yazınca çıkıyor başvuru yapıyorsunuz ben öyle yapabildim 2 gündür deniyordum olmuyordu
4mucizeannesi aselikra21x sağol bacım Allah razı olsun bilgisayardan operayı indirdim e-devlet’e öyle giriş yaptım hemen kabul edildi
Baybyuras kuzeygrm tek seferlik ödeme ve 300 500 çıvarı rakamlar söylüyo 5 bin nerde yazıyo hani bunu bizde aldık her doğurana veriyolar
nilozka Asya011 peki doğum yardımı sorgulama kısmına geldiğinizde başvurunuz bulunmamaktadır diyor mu sizde de?
Asya011 nilozka evet diyor sanırım rakibini e aile yazan yerden yapacağız orada taleplerim kısmı var oradan
aselikra21x kuzeygrm Google gibi oda bir internet sitesi onceden Google choreme falan olmadan önce hep bu uygulamayı kullanırdık
nilozka FmBetull aa baktım şimdi söylediğiniz yerden. Başvurum görünmüyor :( halbuki talep alındı demişti. Sizin görünüyor mu başvurunuz?
mirgulak nilozka ben sabah 7-8 gıbı yaptım benım kı onaylandı mıllet uyuyor sıstem çalışıyor o zaman da 😂telefonla yaptım