ysm53 Ay yok yok benm oğlumu zorla kesim 27 aylıkken hala da sütüm vardı yani.
Sizinki kadarken memeyi emerdi, 1 dk sonra bir sızı gelirdi göğsüme, o an süt hızlı gelirdi 2-3 dk emerdi öyle sonra 1-2 dk daha emio bırakırdı en fazla 5-6 dk geçmezdi emmesi yani.
Büyüen bebekler fazla duruyor memede keyif aldıkları için. Ben özellikle emzirme danışmanına sordum, demişti her bebek farklıdır hızlı gelen sütle güzel çeken bir bebek 5 dkda doyar demişti.
Ama benim sütüm bazen tişörtleri ıslatırdı, ordan anlardım sütümün olduğunu. Sizin ne durumda, bebek emerken sızlama oluyor mu mesela diğer göğsünüzde