ysm53 aslında yanlış yapıyosunuz mamaya ve biberona alıştırıyorsunuz bende hiç bebeğimi öyle saatlerce emzirmedim ilk haftaları bile sarılık olmadı çok şükür onun avantajıydı belkide ama ilk hafta sadece bi kaç kere verdim baktım alışıcak bıraktım yediklerime dikkat ediyorum incir kuru dut anne çayı rezene kimyon anason sürekli tüketiyorum benimde 10 dk anca emiyordur kızım o da ata ata süreklide aranıyor ama uyuyorsa doyuyordur çok şükür gündüz çok uyumasada gece 3 saat aralıksız uyuyor emiyor tekrar uyuyor incir kuru dutu tavsiye ederim benim bebeğimde ilk ay kontrolünde 1 300 almıştı 2 ay kontrolümüzdede 1 100 almış bence bi mama vermeden deneyin gece eğer uyuyorsa aç değildir