damlaz Anladım canım
Benim kızım da 7 aylık erken doğdu bir ay
Kızımda gülme var göz göze gelme var arada ismine bakar
Babıldama yok dönme yok
Dişi çıktı desteksiz oturabiliyor
Kızım ellerini bileklerini çok çeviriyor heyecanlanınca kollarını kanat çırpar gibi yapıyor normal olarak görüyorum çünkü bi çok postta bu gibi şikayetler gördüm
Ben instegramda otizim belirtileri olarak bi çok şey gördüm
Ama bunlardan biri de sosyal etkileşimi çokken bi anda kesilme gerileme olarak da karşılarına çıkmış
Videoda bebek göz göze bakıyor gülüyor ediyor zamanında ama bi anda 18 aylıkken falanbunlar kesiliyor
Otizm böyle de görülüyor yani kendini bu kadar kötü etme doktorlar bile iki yaşına kadar zor tanı katarken çocuğun gülmüyor babıldama yok diye bunları düşünme
Kötüyü çağırma kendine