sheesyelllow lunalunuay oğlumun tek yanağında var ayrıca çenesinde, dirseklerinde poposun da var. Çok tatlı duruyor çok ❤️
sadeturkkahvesi11 lunalunuay benim kızımında sağ yanağında tek gamzesi var . Eşimde de sol yanakta var sadece bence hoş duruyor ya ☺️
daenerystargaryen lunalunuay Oğlumun doğduğundan beri var. Sağ yanağında. 1 buçuk yaşında hala duruyor. Babaannesinde, halalarında ve amcalarında var. Babasında da belirli belirsiz. Bir bende yok. 😁
sevdacan1 lunalunuay bence çok tatlı olur. Benim oğlumun da iki yanağında dudaklarının iki köşesinde ve çenesinde var 😂 şuan 4 ay 3 haftalık çok tatlı duruyor büyükçe geçmez umarım 🤣 ha birde iki dizinde var 😂
HELELEKADIN lunalunuay görümcemin tek gamzesi var hep gamzesi olan taraftan poz veriyor ve çok güzel duruyor 😂😂
dayes lunalunuay bende de tek tarafta gamze var kızımda da öyle. Ben tek taraflıyı daha tatlı buluyorum 😍
Eda6714 lunalunuay kendim de tek gamzem var küçük kızımda dudağının altında ve üstün de var bence gitmez büyüdükçe ☺️
_tugcee lunalunuay Kızımın çenesinde çok belirgin bi gamzesi var çokta tatlı duruyor🥰 dediğiniz tek gamze de benim sol çenemde var ve zamanla geçmiyor sanırım ya ama sırıtmıyor da yani rabbim sağlık versin önce🥹🌸
lunalunuay _tugcee benim kızımın da solda gülümseyince çok belirgin oluyor ama normal durunca yok gibi o yüzden bilemedim kalır mı derinleşir mi ama derinleşiyor sanki :)
gamzeci lunalunuay benimde tek var kızımda da ayni yerinde tek yanak ta var onun ki daha belirgin benimki detaylı bakınca görünüyor ama kızımda çok güzel görünüyor onu öyle görmeye bayılıyorum :)
esar3142561 Prenses-annesi1 bildiğin kilo kilo ayva yedim belkı gamzesi olur dıye ailemizde gamzeli yok ama oluşumun sol yanagında bi cukurluk var ınsallah gitmez daha 2 aylık cok tatlı duruyor☺️
Prenses-annesi1 esar3142561 hahah aynı ben her gün yerdim ya şuan tiksiniyorum ayvadan 😂 gitmez büyüdükçe sahada belirginleşiyo kızım 5 yaşında daha belirgin oldu sanki