Prenses-annesi1 lunalunuay tatlı olur tabiiki 😊 bende de eşimde de Gamze yok ama kızımda sağ yanağında çok hafif görünen bi Gamze var gamzesi olsun diye az ayva yememiştim😅 ayvalar işe yaradı sanırım 😂 benim çok hoşuma gidiyo yanaktaki gamze 🫠
lunalunuay Prenses-annesi1 happy momda çok görürdüm gamzeli olsun diye ayva yiyemleri sizde işe yaraması iyi olmuş ben hiç yememiştim :)
esar3142561 Prenses-annesi1 bildiğin kilo kilo ayva yedim belkı gamzesi olur dıye ailemizde gamzeli yok ama oluşumun sol yanagında bi cukurluk var ınsallah gitmez daha 2 aylık cok tatlı duruyor☺️
Kitsu Hem çene gamzem hemde sadece sol tarafta gamzem var. Benim hoşuma gidiyor kötü durmuyor ama çocuğuma geçmedi maalesef. Hatta çocuğuma benden hiçbir şey geçmedi aynı babası 🥹
lunalunuay Kitsu kaç aylık benim kızım da ilk doğduğunda herkes babasına ve baba tarafına benziyor demişti ama şimdi her gören sana ve sizinkilere benziyor diyor:) çok değisiyor bebekler zamanla
lunalunuay beybimmm ikimizin de yok biz çok şaşırdık doğduğunda geçer hatta dedim ben ama 7.5 ay oldu duruyor hâlâ:)
arenbeyinannesi lunalunuay Belirginleştiğini gözlemlediysen o kaybolmaz kuzum, gamzeli mi gamzeli sağlıklı ömrü olsun inşallah bebişinin 🥰
lunalunuay pinar066 ay umarım gitmez ben de happy momda görürdüm ayva yedim gamzeli olsun diye konuları garip gelirdi aman gamze olsa ne olmasa ne diye ama çok şirin duruyormuş bebeklerde
likeli lunalunuay evet doğru hiç çocuksuluk olarak düşünmemiştim. Ama gerçekten gülüşe çocuksu bi sevimlilik katıyor.
poyrazmom2604 lunalunuay oğlum yaşına girecek doğduğundan beri gamzesi belediye çukuru gibi iki yanağında da😂
Kitsu lunalunuay 3 buçuk aylık. Ay değişir mi ya nolur değişsin. Çocuğun benim olduğuna inanmıyorlar 😂
hepoyleolurzaten___ lunalunuay kızımda da tek yanakta var benim çok hoşuma gidiyor gülünce falan çok sevimli duruyor maşallah
MKmoms24 Oğlum ilk doğduğunda her gün tek yanağının aynı noktasına dokundum şuan hafif bir gamzesi var gibi inşallah kaybolmaz 🙂↔️
Damla_eflin lunalunuay Benim cenemde birde sol yanağımda var gayette güzel duruyor seviyorum yani aynı şekilde oğlumdada var.