adasmummy dil edeb kesinlikle daha zor ama çok da geliştiren bir bölüm. Fakat öğretmenlik yapmayı düşünürsen sonrasında zor olabilir atanmak vs 75 puan sınırı getirdiler ona. Yok onunla zaten uğraşmam diyorsan dil edebiyat oku derim, kitap okumayı falan da sevmek gerekiyor bu bölüm için tabi, eski İngilizce de var shakespeare falan çevirisi yapıyordu benim arkadaşlarım ve bölümün çok zor olduğunu söylerlerdi hep🥲