Birdunyabircennetannesi Hemşire olmayı çok istiyordum hala istiyorum Patoloji Teknikeriyim DGS ye girdim bu sene olmadı Ama inşallah hemşireliğe tamamlamak istiyorum
uykusuzanne__ Birdunyabircennetannesi hemşire olmak çok istedim ama kısmet olmadı hastanelerde danışmanlık yaptım ama şimdi çalışmıyorum
alpinanneesi Birdunyabircennetannesi hayalim makina mühendisi yada matematik mühendisi olmaktı ebe oldum 🥲 hayaller hayatlar misali
papatyagibi Birdunyabircennetannesi Güya psikolojiydi Sonra Radyo Televizyon ve Sinema okudum Sonrada diplomalı ev hanımı oldum ksksk
[silindi] papatyagibi yaa bak ben psikoloji mezunuyum psikologluğu gram sevmem sırf bilime meraklıyım diye yazmıştım okulda kalırım araştırma görevlisi olurum diyordum bambaşka şeyler oldu (asla psikologluk yapmadım ama😅). Şimdi olsa taa lisede eşit ağırlık seçmez fen seçer ve yüksek ihtimal astronomi ve uzay bilimleri yazar, araştırmalar yapardım. Yıllardır bu konuya olan merakım bitmiyor çünkü☺️
sek_kahve Birdunyabircennetannesi animasyon/çizgi film bölümünü bitirip kendi çizgi filmimi tasarlamak istiyordum fakat onun yerine ikinci isteğim olan tarih bölümünü bitirip tarihçi oldum. Şuan çalışmıyorum 🙄
allwrite Lisedeyken hayalim iç mimar olmaktı. Klasik, aç kalırsın muhabbeti ve puanım yüksek diye hukuk fakültesine yönlendirildim. Fakültenin ilk yılında ise mesleğime karar vermiştim, öyle de oldu. Ama asla çocuğumun okumasını istemediğim bir alan.
coldplayy allwrite Bu benim de hayalimdi☺️ Yalnız ben daha düşük puan alınca öğretmen oldum🙏🏻 Bir sene daha hazırlanmadığım için hep pişmanlık hissederdim. Çocuktan sonra mesleğimin benim için en doğru tercih olduğuna karar verdim. Doğum gününüz de 21 haziran çıkarsa artık şaşırmayacağım😂
kibritci_kiz Birdunyabircennetannesi inşallah hedeflerine ulaşırsın 🌷 eczacılık okumak istiyordum kazanmıştım da ama aile yönlendirmesi sebebiyle puanı daha yüksek diye fizyoterapi seçtim. Dönem dönem pişman olduğum oldu. Ama mesleğimi de seviyorum severek yaptım. Şu an bebeklerim küçük olduğu için çalışmıyorum
Deletedmom192 Birdunyabircennetannesi türk dili ve edebiyatı okumak hayalımdı. Cok daha yuksek puan alınca baska bolum yazdım. Hayat.
[silindi] Birdunyabircennetannesi oyuncu veya şarkıcı olmayi çok istiyordum bölümü de okudum yıllarca tiyatro da oynadım hatta ama olmadı çok farklı bir mesleğe yöneldim hep ukte kalacak 🥲
Tutaste_ Birdunyabircennetannesi astsubay olun dağlarda temizlik yapmak varken Sabah aksam ev temizliyorum şimdi
adasmummy Birdunyabircennetannesi hep ing öğretmeni olmak istemiştim lisede dil bölümüne gidicektim almadılar ben de mecburen sözel bölüme geçtim Türkçe öğretmeni oldum öyle kaldı. İçimde uktedir yani o bölümü okumak ama onu da ortaokul grubuna ing özel ders vererek kapatmaya çalışıyorum 😂
[silindi] Birdunyabircennetannesi Yunus polis olmak istiyordum. Sınava girdim. 6 puan ile tercih yapamadım. Başka bir bölüm yazdım. Onu bitiremedim maalesef. Normalde bilgisayar mezunuyum. Ama hiç bir zaman bölümüm hakkında bir işte çalışmadım. Türkiye’nin bilindik ve büyük firmalarında satış temsilcisi olarak çalıştım. Oğlum kreşe gidince yine o tarz işlerde çalışmayı düşünüyorum.
kelebegiminannesiyim Birdunyabircennetannesi İki üniversite okudum. Radyoloji (tıbbi görüntüleme) Hemşirelik. (DGS hakkında sormak istediğin olursa yardımcı olurum.) Bu 2 sağlık alanına rağmen hayalim okul öncesi öğretmenliği 🤦♀️
Neslihannnnnnn Birdunyabircennetannesi diyaliz teknikeriyim pilates eğitmeni olmaktı hayalim ve oldum 🤣10 yıl oldu diyalizde hiç çalışmadım sadece okudum mesleğim pilates yani :)
kelebegiminannesiyim Birdunyabircennetannesi puan olarak hatırlamıyorum ama 1736. Sıradaydım. Evet sistem üzerinde 3. Sınıf olarak görünüyordum ama her türlü 4 yılda bitiyor. Çünkü ana derslerin birini vermeden diğerini alamıyorsun. Örneğin kadın doğum dersini vermeden diğer dönem pediatri dersini alamıyorsun. Tek bir dönemde de krediden dolayı tek ana ders alabiliyorsun alttan üstten alma gibi bir durumun yok. 3 sınıftan başlamanın avantajı olduğu gibi dezavantajı da var. Avantajı ıvır zıvır dersleri alttan üstten alarak verebiliyorsun. Dezavantajı son 4 dönem de harç ödüyorsun sene uzatmış olarak görünüyorsun çünkü sistemde. Eşimi farklı üniversitede 1. Sınıftan başlattılar. Avantajı herhangi bir ödeme yok (dersini bırakmadığın sürece) ama eşim en fazla bir veya iki tane üstten ders alabiliyordu.