basaky Dogacelik 6. ayı bekliyorum bakalım nasıl olacak inşallah bende eski kiloma dönerim eski giysilerimi giyerim😂
1prensh basaky zayıf olmak güzel ama çok çabuk yoruluyorum bebeğimi uzun süre kucakta tutamıyorum hemen halsiz kalıyorum zayıf olmanın kötü yanları da bu bence