Kızlar selam 4 ay olacak doğum yapalı. 62 kilo ile hamile kaldım ve doğuma 86 kilo ile girdim şuan 72 kiloyum ama kilom, bedenim beni çok rahatsız ediyor. Mutlu değilim bu halimden. Emzirdiğim içinde diyete başlamayı erteliyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz ? Normal mi sizler ne zaman kilo vermeye başladınız ?