nur3433 genetik canım eşinde sende uzunmuşsun bebeğin boyu uzun diye boğum yok benim kızımda öyle her zaman ayına göre uzun ve üst sınır kiloda olmasına rağmen hiç boğum olmadı ben 175 eşim 190 nerdeyse doktorumuz genetik minyon bir bebek beklemeyin demişti. sadece anne sütü alıyorsa kurcalamaya gerek yok benim hemşirem anne sütüyle kilolu olan bebek zararlı değildir demişti