nur3433 Kızlar oğlum 3 ay 25 günlük 8 kilo 67 cm ama asla tombik değil hatta çevremdrkiler zayıf diyor neden böyle sizce 8 kilo kulağa çok gelmiyor mu
Eylulzeynep8 nur3433 boyu uzun olduğu için öyle geliyor olabilir sadece anne sutu alıyorsa sorun yoktur ne güzel işte Benim de oğluma herkes zayıf derdi ama tartınca ağır gelirdi doktor kızıyordu bana mahalle baskısıyla mi bu çocuk zayıf diyorsun diye
gde3845 nur3433 hey Allahım ya siz gerçekten şaka mısınız 3. Buçuk aylık bebek 8 kilo ve zayıf mı diyorsunuz kaç olacak??15 -20
nur3433 eda3525 sadece anne sütü doğum kilosu 3500 ama cidden tombik değil boğum boğum bir bebek değil
Essra19 Benim de oğlum şu an 2 ay 15 günlük doğum kilosu 3 kilo 300 gramdı şu an oğlum 6 kilo 200 gram, sanki bizimki de fazla ama benim bebeğim de ekli ol görünmüyor çünkü boyu uzun
Sermec27 nur3433 bence fazla benim oğlum 10 aylık 8100 evet biz ayımıza göre zayıfız ama 4 aylık bir bebek için 8 kilo fazla
suheyla92 nur3433 cok gibi geliyor kulaga ama sadece anne sutu demissiniz genetiktir belki saglikliysa bosverin
gg3848 nur3433 8 kilo fazla bir kilo benim kızım 6 aylık kontrolde 6850 çıktı🙈 ama bence boyuda uzun maşallah ondandır boyu kilosu önde ve gayet iyi eğer siz ve eşinizde yapılı insanlarsanız size çekmiştir çevreyi takmayın🤗
rvd nur3433 benim de kızım üç aylıkken 8,5 kg 64 santim di. Sadece anne sütü ile besleniyorsa sıkıntı yok ama mama veriyorsanız dikkat edin derim.
gde3845 nur3433 tombik mi durmasi lazım sağlıklı olsun yeterli değil mi ??Ayrıca kilo işi çok göreceli.bana göre kiloludur.sana göre normaldir. Bilmem.anlatabildim mi
edplt nur3433 benlmse oğlum öyle ve hiç tombik değil ama kilosu fazla demişti doktor çevremdekilerde hep zayıf diyor
gg3848 nur3433 maşallah ondandır kilosuda boyu uzun olduğu için normal zaten anne sütü alıyormuş normal canım sağlıkla büyüsün takılma kimseye🙏🏻